Marketing recruitment

Bij het recruteren van een marketing medewerker of team is het belangrijk dat er goed nagedacht wordt over de taken van de toekomstige medewerker, en de verwachtingen die het bedrijf van hem of haar zal hebben. Een aantal stappen benodigde stappen voor marketing recruitment.

Het definiƫren van de functie

Samen met u bespreken we de eigenschappen van de functie, en stellen we daarbij de volgende vragen:

Aan de hand van deze gedetailleerde analyse van de functie stellen we een functie profiel op.

Het selecteren van de marketing kandidaat

De volgende stap in marketing recruitment is het selecteren van de kandidaat. Onze werving en selectie zorgt ervoor dat we voor iedere kandidaat een grondige analyse opstellen, die onder meer de eigenschappen, capacititeiten, ervaringen en andere eigenschappen van de kandidaat gedetailleerd onder de loep neemt.

Daarna vergelijken we het profiel van de functie met het profiel van de kandidaat, waardoor de geschikte kandidaat voor de job bekomen wordt.

U bent op zoek naar een marketing medewerker? Contacteer ons vrijblijvend, we zorgen voor een meerwaarde voor uw bedrijf!

Interessante Artikels

Headhunter bureau

Een headhunter bureau recruteert actief de juiste mensen om bepaalde posities te vullen bij bedrijven of organisaties. Aangezien vacatures die zonder recrutering worden opgevuld, meestal maar traag opgevuld worden, en niet altijd door de geschikte persoon, kan een headhunter bureau erg van pas komen.

Selectiebureau

Vaak wordt de meerwaarde dat een selectiebureau kan bieden bij het recruteren van geschikt personeel, onderschat. Een selectiebureau kan nochtans verscheidene duidelijke voordelen bieden tegenover andere recruteringsmethodes.

>> Alle artikels